För er som inte käner mig! :)

PERSONLIGT
Namn: Emma
Födelsedag: 8 December
Hemstad: Hölö
Ögonfärg: Blå, grön med väldigt lite brunt!
Hårfärg: Mörk brunt!
Längd: 151,5 :(
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Skytte
Skostorlek: 37, ibland 38!
Är dina föräldrar skilda: Ja
Rädslor: Spindlar, ormar, inte ha några kompisar!

 

FAVORIT
Färg: Vit, svart och pastell :)
Mat: Grillat!
Sport: Ishockey, innebandy och fotboll <3
Glass: Ben & Jerry, Rocky road och vanlig choklad :)
Godis: Allt utom lakris!
Nummer: 13
Tuggummi: Frukt!
Helgdag: Lördag
Årstid: Vinter och höst
Radiostation: Rix Fm, P3

 

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Noop :)
Rymt hemifrån: Nej, haha :D
Sovit utomhus: Ja!
Spytt i skolan: Nej!
Velat bli modell: Nej!
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: Haha ja :)
Ätit sushi: Ja. Inte de godaste men jaja :D
Varit på scen: Japp!
Retats: Ja ;)

 

DU
Svär: Haha tyvärr :D
Sjunger bra: NEJ!
Duschar dagligen: Varannan dag :)
Vill gå på högskola/universitet: Japp :)
Vill gifta dig: Yes!
Kommer överens med dina föräldrar: Haha, nja!
Gillar åska: Ibland :)
Spelar något instrument: Piano, inte för att jag är bra hah :D
Äger en ipod: Noop! Bara mobilen ;)
Sover med gosedjur: Haha ja ^^
För dagbok: Noop
Sjunger i duschen: När jag är ensam hemma :)

 

THIS OR THAT
Pepsi/cola: Pepsi!
McDonald´s/Burger king: Inget, älskar Max :D
Singeldate/gruppdate: Singel :)
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Båda :)
Kött/vegetarian: Båda!
Tv/film: Brorpå :D
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Nike!
Kakor/paj: Båda :)
Blind/döv: Nej gud jag vet inte, döv om jag ska välja något tror jag!

 

KAN DU
Gå ner i splitt: Haha nej!
Skriva med båda händerna: Lite :)
Vissla: Jajamen :)
Blåsa en bubbla: Ja!
Rulla din tunga i en cirkel: Kanske? XD
Ha dina ögon i kors: såklart ;)
Nudda näsan med tungan: Nej!
Dansa: Kan kan jag, kanske inte är så fint :3
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nopp!

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Daisy :)
Du pratade i telefon med: Mamma :)
Du smsade med: Julia (aka Julius) ;D
Du kramade: kommer inte ihåg :D
Du skällde på: Julia? :D

 

SENAST DU
Skrattade: I skolan :)
Grät: Idag!
Tuggade tuggummi: Igår, tror jag!
Drog ett skämt: Kan inte dra skämt :D
Sjöng en sång: Nån timme sedan :)

 

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter: Jadå :)
Mirakel: Nja...
Kärlek vid första ögonkastet: Ibland!
Spöken: Japp!
Tomten: Haha nej!

 

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 3
Dricker du mjölk: Nästan aldrig :)
Person du hatar mest: Hatar nog ingen, men ogillar gör jag!
Vad borde man uppfinna: Något coolt? Nej men jag har hjärnsläpp :D
Är du ett hälsofreak: *Host* *Host* :)
Vilket är det värsta vädret: Sommar solen, värmen är inget problem! Men solen USCH :(




Namn:
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?