Välkommen!

Japp! Välkommen till min design portfolio! I framtiden kommer ni oxå hitta lite gratis designs! :) Jag blir glad om ni lämnar en design fråga i den lilla fråge lådan där nere i menyn ^^ Hoppas ni hittar något n gillar senare <3 Bye!
FOTO:
- Jag fotar med min systemkamera Sony a290 och redigerar mina bilder i Gimp 2.6!
- Det är copyright på alla bilder!
- Alla bilder är tagna av mig om inget annat står!

DESIGN:
- Jag gör alla mina designer själv!
- Jag gör designer åt andra!
- Du får inte kopiera något ur min design utan att fråga!

ANNAT:
- Jag är gärna med på dagens/veckansblogg och tävlingar!
- Jag gör bloglovin' byten!
- Elaka/Dumma kommentarer tas bort!
- Kommentera så mycket du vill! :D


Här kan du kommentera inlägget :)

Ditt namn:

email:

url:

skriv :

Trackback
 Uppdaterat designen! Tryck F5 ^^ ?/3
Mochi mochi! Du har precis klickat dig in på en blogg som handlar om allt från fotografering till jättepandor! Tycker ni min blogg är cool så följ mig gärna genom att klicka på en av ikonerna under!


RSS 2.0