Om du vill beställa en design...

 
HEADER:

-En eller flera bilder
-Design layout (Hur bilderna ska sitta osv)
-Text 
 
HEL DESIGN (enkel):
 
-Header
-Enkel meny
-Bilder och ikoner i menyn
-Personlig bakgrund
 
HEL DESIGN (avancerad):
 
-Header (efter önskemål)
-Personlig bakgrund.
-Meny (mellanrum, egna rubriker osv)
-Bilder och ikoner i menyn.
-Länkar i header.
-Mouseover effekt.
-Regler för kommentarer.
- Högerklicksskydd 
+ Tillägg om ni har fler önskemål.
 
KOM IHÅG:

-Jag kan inte allt. Men jag kommer försöka göra designen efter din beskrivning!
-Det tar olika lång tid beroende på design önskemål.
-Inga mobil bilder (det blir bara dålig kvalité)
-Ger du mig fria händer med designen så gör jag inte om något om du inte blir nöjd.
-Endast designs för blogg.se och webblogg.se.
-Har du mailat mig, kolla mailen ofta. Jag har inte tid att vänta på att du ska svara!
-Jag kodar i Google Chrome!
 
Min mail är [email protected]

Ja det är min personliga mail, men det är den mailen jag är inne på varje dag!!
Trackback
 Uppdaterat designen! Tryck F5 ^^ ?/3
Mochi mochi! Du har precis klickat dig in på en blogg som handlar om allt från fotografering till jättepandor! Tycker ni min blogg är cool så följ mig gärna genom att klicka på en av ikonerna under!


RSS 2.0